8 lipca 2014
W ramach wprowadzania motta marki „Culturing Life“ Dornbracht pragnie przedstawić swój nowy magazyn zatytułowany „Dornbracht Bathroom“. Po ukazaniu się „the Spirit of Water“, magazynu poświęconego fascynacji żywiołem wody nowy, 220-stronicowy magazyn z wielkoformatowymi, pełnymi emocji ilustracjami z bogatą oprawą stanowi inspirację dla takich przestrzeni życiowych jak: łazienka i spa.
Podczas gdy „the Spirit of Water“ poświęcony był szczególnie pasji związanej z wodą oraz wszelkimi sposobami jej „podawania”, w „Dornbracht Bathroom“ manifestuje się styl nowego motta marki „Culturing Life“: współbrzmienie technologii i świadomości zdrowego stylu życia oraz podniesienie jakości tego ostatniego dzięki pomysłowym sposobom wykorzystania wody.
Motto marki oznacza uproszczenie i intensyfikację życia za pomocą zindywidualizowanych rozwiązań produktowych i systemowych. Ten wizjonerski wymóg stał się już w 2013 r. podstawą konsekwentnego rozszerzenia przez firmę Dornbracht portfolio produktów, które są specjalnie do siebie dopasowanymi zastosowaniami, jak np. Foot Bath.
„‚Culturing Life’ to przyszłościowy „sterownik” dla nowego pojęcia spa i kultury łazienki“, tłumaczy prezes Andreas Dornbracht. „Nasz magazyn, jako źródło inspiracji i orientacji, to ważny krok na drodze do jeszcze bardziej żywego przekazu ‚Culturing Life’.“
Koncepcja magazynu odzwierciedla zarazem intensywność zajmowania się tematyką potrzeb w łazience. Centralnym punktem jest przegląd wszystkich wzorniczych serii Dornbracht oraz zakresów kompetencyjnych marki: Transforming Water, Performing Water i Smart Water. Natomiast wymóg artystyczno-kulturalny znajduje swój wyraz w dokumentacji Culture Project. Projekty poświęcone kulturze, zainicjowane przez Dornbracht we współpracy z artystami, designerami i filozofami, prowokują co rusz nowe dyskursy, pomysły i inspiracje, które wpływają następnie na koncepcję poszczególnych produktów. W ten sposób na stworzenie architektury rytualnej wpłynęły znacząco obserwacje różnych czynności związanych z procesami oczyszczania.
Każdy rozdział rozpoczyna się pytaniem, mającym skłonić czytelnika do refleksji na temat jego osobistych potrzeb: Jak działa woda na moje samopoczucie? Jaki przynosi efekt tworzenie i konstruowanie pomieszczeń według rytualnych zasad? Jak należy wyposażyć zróżnicowane strefy w łazience, by odpowiadały moim osobistym potrzebom?
Jednej z możliwych odpowiedzi udziela część „My bathroom“. Znajdziemy w niej kwintesencję nowej indywidualnej architektury łazienkowej bazującej na „Samplingu”, czyli koncepcji modułowej, polegającej na łączeniu wszystkich oferowanych serii i wzorów w zakresie zastosowań i miejsc wypływu wody oraz sterowania nimi. Jako pierwszy dotychczas producent, Dornbracht zaoferował „Sampling” do łazienki i spa, a dzięki poradnikowi online w zakresie produktów na portalu dornbracht-professional.com stworzył narzędzie dla projektantów łazienek oprowadzające po całym portfolio produktów Dornbracht, które w prosty sposób umożliwia konfigurację zastosowań w zakresie umywalek, natrysku i wanny – w zależności od potrzeb klienta.
„Dornbracht Bathroom“ pozwala w imponujący sposób przeżyć świat marki i stanowi zasadniczy element nowego zorientowania, w myśl motta: „Culturing Life“. Magazyn dostępny jest od zaraz i można go zamówić lub pobrać w formie pliku na: www.dornbracht.com/Service/Brochures.aspx.
Joanna Bartnik
JBcomm
tel. (22) 823 04 11
e-mail: joanna.bartnik@jbcomm.pl