Zrównoważony rozwój jest motorem wszystkiego, co robimy.
Zaczęliśmy od siebie, aby móc kompleksowo wspierać naszych Klientów
w komunikacji i budowaniu stabilnych relacji z otoczeniem. Dlatego wdrożyliśmy własną strategię CSR. Działamy również w oparciu o kodeks etyczny, który określa standardy naszej pracy, a przejawem naszej troski o środowisko naturalne jest wdrożona polityka środowiskowa.
Aby zapoznać się z naszymi standardami, prosimy o kontakt z Joanną Bartnik, Dyrektor Zarządzającą JBcomm: office@jbcomm.pl. W odpowiedzi podzielimy się ww. dokumentami.
Dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem z organizacjami pozarządowymi i stowarzyszeniami branżowymi. Pragniemy w szczególności wspierać inicjatywy związane ze zdrowym trybem życia i świadomą konsumpcją, rozwojem przedsiębiorczości i innowacyjności oraz aktywizacją społeczną.
Zachęcamy do kontaktu z nami w sprawie naszego wsparcia komunikacyjnego dla Państwa inicjatyw: office@jbcomm.pl.
Dotąd byliśmy partnerem komunikacyjnym projektów realizowanym przez:
[–cell–]
Jesteśmy jedną z nielicznych agencji PR, która miała okazję stworzyć i zrealizować swój własny projekt unijny. W 2014 r. (czerwiec – grudzień) dzięki wsparciu Szwajcarii w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej (umowa nr 115/SPPW/DPP/2014 Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy) przeprowadziliśmy projekt „JBcomm – komunikacja odpowiedzialna społecznie. Wdrożenie strategii CSR drogą do rozwoju kompetencji spółki”.
Najważniejsze jego elementy to: