8 października 2013
Aż czterech nowych klientów – DeClinic, Design Alive, FRoSTA oraz Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych – zaufało agencji komunikacji JBcomm.
Z początkiem października br. JBcomm rozpoczęła współpracę z producentem żywności mrożonej FRoSTA oraz Specjalistyczną Kliniką Chirurgii Szczękowo-Twarzowej i Stomatologii Estetycznej DeClinic. W ramach podpisanych umów JBcomm zajmie się kompleksowymi działaniami komunikacyjnymi, m.in. relacjami z mediami, PR produktowym i korporacyjnym, doradztwem strategicznym oraz realizacją projektów dodatkowych.
Jako partner PR agencja odpowiedzialna jest również za działania komunikacyjne w ramach konkursu Design Alive Awards 2013 oraz kampanii edukacyjnej „Zawodniacy”, realizowanej przez Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych. Celem programu, skierowanego do dzieci w wieku 6 – 11 lat oraz ich rodziców i opiekunów, jest wykreowanie pozytywnego wizerunku wody pitnej (w szczególności z kranu), jako zdrowej alternatywy dla słodzonych napojów.