16 listopada 2016
FRoSTA podsumowuje pierwsze efekty nowej kampanii promocyjnej. 2 miasta i setki rozdanych burgerów – takim wynikiem skończyły się dwa promocyjne eventy.
Akcja FRoSTY jest wsparciem dla nowej kategorii produktów w portfolio marki – burgerów rybnych i warzywnych. Do tej pory objęła swoim zasięgiem Warszawę i Łódź. W jej ramach powstał specjalny, dedykowany food truck, w którym burgery dla gości przygotowali profesjonalni kucharze. Konsumenci mieli okazję spróbować nowości od FRoSTY w kilku wersjach: rybnej i dwóch warzywnych: kalafiorowo-brokułowej oraz szpinakowej.
Postanowiliśmy odejść od klasycznych degustacji w sklepach, na rzecz zbliżenia się do naszych klientów. – mówi Aleksandra Wysocka, Marketing Manager FRoSTY. – Podczas bezpośrednich spotkań mogli oni nie tylko poznać i spróbować naszych nowości, lecz także zobaczyć ciekawe propozycje ich podania. Cieszą nas entuzjastyczne reakcje i ciepłe słowa konsumentów odwiedzających naszego food trucka. Planujemy już kolejne eventy, z nadzieją, że spotkają się z równie dobrym przyjęciem jak dwa pierwsze.
Podczas akcji setki osób dołączyły do wydarzenia na Facebooku, a ponad 600 z nich odebrało darmowego burgera FRoSTY. Kilkadziesiąt osób zdecydowało się podzielić swoim zdjęciem na portalach społecznościowych i tym samym wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania był aparat fotograficzny.
Dotychczasowe odsłony kampanii otrzymały wsparcie promocyjne w internecie, w postaci banerów reklamowych oraz postów na Facebooku i Instagramie.
Aleksandra Huścia
JBcomm
tel.: +48 697 580 138
e-mail: aleksandra.huscia@jbcomm.pl