24 stycznia 2017
16 stycznia br. na antenach stacji radiowych, telewizyjnych i w Internecie ponownie zagościł Piotr z FRoSTY. Promuje zarówno dobrze znane, flagowe produkty marki, jak i nowości
Bohaterami nowej odsłony kampanii promocyjnej FRoSTY są Złote paluszki rybne, gama szpinaków oraz jedna z najnowszych serii w portfolio produktowym firmy – warzywa w kartonikach. Hasłem, które przyświeca kampanii jest 100% naturalnego smaku! To polityka marki, która gwarantuje najwyższą jakość mrożonek bez barwników, bez aromatów i bez wzmacniaczy smaku.
Kampania reklamowa została zaplanowana do dn. 9 kwietnia. W tym czasie na antenach ogólnopolskich i tematycznych stacji telewizyjnych takich jak: TVP, TVN oraz Polsat pojawią się 15- i 30-sekundowe spoty. Reklamy będzie można spotkać także w wybranych stacjach radiowych oraz na platformach VOD i YouTube.
Autorem kampanii telewizyjnej jest agencja Wire z Hamburga. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Zenithoptimedia, a działania PR realizuje JBcomm.
Aleksandra Huścia
JBcomm
tel.: +48 697 580 138
e-mail: aleksandra.huscia@jbcomm.pl