31 marca 2016
Billboardy oraz citylighty w prawie 40 największych polskich miastach, a także szereg degustacji w miejscach sprzedaży – to wsparcie, jakie wiosną otrzyma Kurczak Kukurydziany. Kampania outdoorowa Grupy Drosed startuje 1 kwietnia br. i potrwa do końca miesiąca.
Najnowsza kampania outodoorowa to kolejne działanie Grupy Drosed mające na celu promocję Kurczaka Kukurydzianego. Kreacje reklamowe pojawią się na 580 nośnikach reklamowych: billbordach, citylightach i frontlightach w największych polskich miastach, takich jak: Warszawa, Poznań, Wrocław, Lublin, Szczecin, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Częstochowa, Radom, Bydgoszcz czy Toruń.
Kurczak Kukurydziany to pierwszy na rynku produkt Grupy Drosed, który pojawił się w odświeżonym opakowaniu, sygnowanym nowym logo marki Drosed.
Za przygotowanie kampanii oraz zakup mediów odpowiada agencja Brandcomm.
Kurczak Kukurydziany
Sposób żywienia Kurczaka Kukurydzianego różni się od standardowego – karmiony paszą na bazie kukurydzy, wyróżnia się lekko złotym kolorem skóry oraz mięsa. Idealny na domowe obiady stanowi odmianę w codziennym menu. Tradycyjny rosół na bazie Kurczaka Kukurydzianego ma piękną złotą barwę, delikatny lekko słodki smak oraz wyjątkowy aromat.
Aleksandra Huścia
JBcomm
tel.: +48 697 580 138
e-mail: aleksandra.huscia@jbcomm.pl