8 lutego 2016
17 największych miast w Polsce i 1700 nośników reklamowych w 829 pojazdach komunikacji miejskiej. 1 lutego br. wystartowała kampania reklamowa Grupy Drosed, promująca nowość – Pasztet Podlaski w tubie.
Kampania realizowana jest pod hasłem „Praktycznie najlepszy”, podkreślającym smak oraz wygodę używania promowanego Pasztetu Podlaskiego w tubie. Wybrane kreacje reklamowe pojawiać się będą w ramkach oraz na plakatach w komunikacji miejskiej – w metrze, autobusach czy tramwajach, co gwarantuje nawet 27 000 000 kontaktów konsumentów
z reklamą. Kampania obejmie swoim zasięgiem Kraków, Warszawę, Łódź, Gdańsk, Gdynię, Sopot, Lublin, Rzeszów, Olsztyn, Koszalin, Wrocław oraz największe miasta Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego. Potrwa do 29 lutego 2016 roku.
Reklamie outdoorowej towarzyszyć będą degustacje organizowane w sklepach oraz dedykowane animacje. Wsparciem kampanii produktu będą również dodatkowe ekspozycje oraz standy, gazetki oraz promocje cenowe w punktach sprzedaży. Za koncepcję i realizację działań odpowiada firma Brandcomm.
Aleksandra Huścia
JBcomm
tel.: +48 697 580 138
e-mail: aleksandra.huscia@jbcomm.pl