Głównym celem spotkania było umocnienie relacji z kluczowymi dla firmy klientami i partnerami biznesowymi, a także zainicjowanie działań i projektów skutkujących dynamicznym rozwojem marki na rynku polskim.
Kluczowi klienci firmy Dornbracht w Polsce, architekci oraz dziennikarze reprezentujący magazyny wnętrzarskie, branżowe oraz architektoniczne.
Agencja JBcomm była odpowiedzialna za kompleksową organizację wizyty dyrektora zarządzającego firmy Dornbracht w Polsce. Głównym celem spotkania było umocnienie relacji z kluczowymi dla firmy klientami i partnerami biznesowymi, a także zainicjowanie działań i projektów skutkujących dynamicznym rozwojem marki na rynku polskim.
Mając na uwadze cele strategiczne wizyty, agencja zorganizowała uroczysty bankiet dla kluczowych klientów i przedstawicieli mediów, kameralne śniadanie ze współpracującymi z firmą architektami, a także zwiedzanie najważniejszych showroomów i salonów łazienkowych w Warszawie, Łodzi i Radomiu.
Punktem kulminacyjnym wizyty był uroczysty bankiet dla kluczowych klientów i dziennikarzy, zorganizowany 14 marca 2012 r. w Pałacu Sobańskich w Warszawie.
W trakcie spotkania dyrektor zarządzający firmy Dornbracht wygłosił prezentację pt. „Rituals and Water Technology”, w której przedstawił koncepcję architektury rytualnej oraz najnowszy produkt firmy Dornbracht – Horizontal Shower. Po wykładzie goście mogli zapoznać się z multimedialnym pokazem wybranych produktów firmy.
Kameralny charakter spotkania sprzyjał rozmowom i dyskusjom, a także celebrowaniu doskonałej atmosfery i degustacji wyjątkowych dań przygotowanych na ten wieczór przez Szefa Kuchni.
Na zakończenie wieczoru goście otrzymali pięknie wydane materiały firmy Dornbracht: najnowszy katalog produktowy „the SPIRIT of WATER”, album z wystawy Tomása Saraceno „Cloud Cities”, a przedstawiciele mediów – dodatkowo materiały prasowe oraz zdjęcia najnowszych produktów firmy.
[–cell–]
Spotkanie z wybranymi architektami było okazją do inspirujących rozmów o designie, trendach oraz architekturze rytualnej, której prekursorem jest Dornbracht. Architekci zapoznali się z nowym katalogiem „the SPIRIT of WATER”, będącym jednocześnie magazynem i manifestem programowym firmy. Spotkanie podkreśliło kompetencje firmy Dornbracht w zakresie projektowania łazienek – zwłaszcza pod względem różnorodności form dostarczania wody, która to wyróżnia markę na tle innych.
W ramach wizyty w Polsce dyrektor zarządzający odwiedził również kilka wybranych showroomów. Spotkania z dystrybutorami były okazją do lepszego poznania specyfiki polskiego rynku oraz potencjału sprzedaży.
W trakcie wizyty agencja odpowiadała za relacje z kluczowymi dla firmy Dornbracht dziennikarzami, aranżując wywiady w prasie branżowej oraz prezentacje produktów w magazynach wnętrzarskich.
Joanna Bartnik – dyrektor zarządzający
Sylwia Szmalec – konsultant ds. PR