Dyrektor Zarządzający
Założycielka agencji JBcomm. Jest doświadczonym specjalistą z zakresu doradztwa strategicznego i komunikacji marketingowej. Z branżą PR związana od niemal 20 lat. Była twórcą i koordynatorem projektów komunikacyjnych dla kilkudziesięciu firm i marek reprezentujących różne sektory rynku.
[–cell–]
Doświadczenie zdobywała realizując szerokie działania public relations, zarówno w ramach komunikacji zewnętrznej, jak i wewnętrznej dla firm z branży FMCG, budowlanej, wyposażenia wnętrz, usług profesjonalnych, transportowej i turystycznej.
Jako doradca w zakresie zarządzania reputacją oraz komunikacji marketingowej pracowała m.in. dla Dornbracht, BSO Polska, CENOS, Creditfield, Doradcy24, d’aucy, Globus Polska, Dramers, Auchan, Grupy MPT, HARIBO, ICI Paints/DULUX, JELP, LSJ Kancelaria Prawna, MAN – STAR TRUCKS, Medicofarma, Młyn Klekotki resort & spa, OSM Piątnica, Podravka, Royal Vital Beauty & Spa, Tęczowy Ogród, VAPIANO, Wasa Barilla Poland, Werner & Mertz Polska, Zielona Budka oraz SSD. Jest pomysłodawczynią ogólnopolskiego programu edukacyjnego Akademia Misia Haribo, realizowanego przez firmę nieprzerwanie od 2007 r.
Współzałożycielka agencji Effective Public Relations, z którą związana była do 2011 r. Wcześniej pracowała m.in. w działającej na rynku FMCG Grupie Lekkerland oraz firmie Kamis-Przyprawy S.A.
Absolwentka Katedry Filologii Germańskiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego oraz Podyplomowych Studiów Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim. Poliglotka. Lubi podróże, dobry film i muzykę. Uważa, że w życiu spełniają się wszystkie marzenia, trzeba tylko głęboko w nie wierzyć! Prowadzi także własną winiarnię.