Warsztaty kulinarne dla blogerów, pod przewodnictwem Witka Iwańskiego, szefa kuchni restauracji Aruana Hotel Narvil Conference & SPA dla blogerów kulinarnych i lifestylowych.
Agencja JBcomm zaproponowała Klientowi realizację warsztatów kulinarnych dla grupy blogerów, zajmujących się tematyką gotowania oraz szeroko pojętego lifestylu. Ideą warsztatów była prezentacja produktów FRoSTY w ciekawy i nietypowy sposób. W celu przyciągnięcia uwagi blogerów Agencja przygotowała kreatywne zaproszenie. Blogerzy otrzymali rękawicę kuchenną z informacją, że FRoSTA rzuca im wyzwanie i zachęca do podjęcia rękawicy i zmierzenia się z rybą w wyznaczonym miejscu i czasie.
Warsztaty kulinarne dla blogerów odbyły się w lutym 2015 r., w studiu kulinarnym Cook Up Studio na warszawskim Mokotowie. W trakcie spotkania, po krótkiej prezentacji firmy FRoSTA rozpoczęły się zmagania kulinarne. Nasi Goście, pod okiem Witka Iwańskiego przygotowali kilka nowoczesnych dań opartych na produktach FRoSTY, nauczyli się m.in. szybkiego filetowania ryby oraz otwierania ostryg, a także wspólnie z przedstawicielami FRoSTY zasiedli do stołu. Charakter warsztatów sprzyjał rozmowom i dyskusjom, a także celebrowaniu doskonałej atmosfery i degustacji wyjątkowych, przygotowanych własnoręcznie dań.
[–cell–]
Po warsztatach kulinarnych, Agencja przeprowadziła wśród blogerów krótką ankietę, z prośbą o ocenę spotkania. W pięciostopniowej skali średnia ocen wyniosła 5. Blogerzy docenili pomysłową formułę, nienachalną promocję produktu, formę zaproszenia oraz rzadką i inspirującą tematykę, a także wyrazili chęć uczestnictwa w kolejnych tego typu działaniach. Po spotkaniu ukazało się także wiele pozytywnych publikacji.
Osoby odpowiedzialne za projekt ze strony agencji
Joanna Bartnik – dyrektor zarządzający, Ewelina Wojtysiak-Sowa – dyrektor strategiczny, Aleksandra Huścia – specjalista ds. PR.