Specjalizujemy się w komunikacji marketingowej marek spożywczych oraz realizujemy kompleksowe strategie PR dla sieci handlowych i firm z branży FMCG oraz HoReCa.
Nasze doświadczenie obejmuje wprowadzanie nowych produktów na rynek, opracowywanie zintegrowanych programów komunikacji promujących benefity marki, zarządzanie komunikacją w sytuacjach kryzysowych, prowadzenie biura prasowego a także realizację programów CSR.
Dyrektor zarządzająca agencji JBcomm opracowywała i wdrażała strategie PR dla wielu firm z sektora FMCG: Grupa Lekkerland, d’aucy Polska, JELP, Dramers, Globus Polska, Kamis-Przyprawy SA, Podravka oraz Zielona Budka SA. Koordynowała również projekty komunikacyjne dla Galerii Auchan w całej Polsce, BSO Polska (Srebrna Łyżeczka), CENOS, Wasa Barilla Poland, Werner & Mertz Polska.
Obecnie agencja JBcomm współpracuje z firmami: Drosed, Piątnica oraz HARIBO, dla której prowadzimy ogólnopolski program edukacyjny „Akademia Misia Haribo”.
[–cell–]
Reprezentujemy także Cantina Sociale del Piglio i jesteśmy odpowiedzialni za wprowadzenie na polski rynek wina Cesanese del Piglio.
Projekty, które zrealizowaliśmy dla firm z sektora Food & Wine, pozwoliły nam bardzo dobrze poznać specyfikę branży oraz nawiązać trwałe relacje z dziennikarzami reprezentującymi media konsumenckie, biznesowe oraz handlowe. Współpracujemy z ekspertami, blogerami i organizacjami branżowymi. Działając aktywnie w mediach społecznościowych, prowadzimy w imieniu klienta bezpośredni dialog z konsumentami.