12 grudnia 2013
Na rynku pojawiło się wydanie specjalne magazynu „Design Alive” uzupełnione o dodatek podsumowujący II edycję konkursu DESIGN ALIVE AWARDS. Na 140 stronach czytelnicy znajdą najnowsze informacje ze świata designu, architektury, pięknych wnętrz i niebanalnych miejsc, a także staną twarzą w twarz z najbardziej kreatywnymi osobowościami w Polsce.
Kwartalnik „Design Alive” to pismo dla tych, którzy chcą żyć piękniej, mądrzej i ciekawiej. Świadomych, wykształconych i wymagających konsumentów „nowej generacji”, kreatywnych, opiniotwórczych, ceniących jakość i estetykę. Zainteresowanych intrygującymi nowościami z polskich i światowych salonów designu i mody, poszukujących własnej szlachetnej definicji luksusu. Od 2012 r. magazyn przyznaje nagrody DESIGN ALIVE AWARDS i wyróżnia kreatywne osobowości roku w trzech kategoriach konkursowych: Strateg, Animator i Kreator. Organizuje również w ramach DESIGN ALIVE AWARDS Exhibition & Talks on Tour inspirujące spotkania podczas najbardziej prestiżowych targów i festiwali designu w Polsce. W 2013 r. wzięło w nich udział ponad 500 tys. osób.
– W najnowszym numerze magazynu zapraszamy czytelników do świata zimowej i wewnętrznej ciszy – zdradza Ewa Trzcionka, red. naczelna „Design Alive”. – To cisza obrazu na zdjęciach Michała Szlagi ze Stoczni Gdańskiej. Cisza jako „hymn kosmosu” w tekście Marcina Mońki, a także modowa cisza formy okiem Olgi Nieścier. Nie zabraknie również inspirujących wywiadów, m.in. z Claudio Luti – nowym dowódcą mediolańskiego iSalone oraz Oki Sato ze studia Nendo.
Zimowe wydanie specjalne „Design Alive” objętości 144 stron w cenie 20 zł dostępne jest w salonach Empik, Relay, inMedio oraz sieci concept storów. Nakład tytułu to 33.100 egzemplarzy.
Anna Zamecka
JBcomm
tel. (22) 823 04 11
e-mail: anna.zamecka@jbcomm.pl