12 września 2018
Wraz z początkiem września FRoSTA startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej. Spoty marki pojawią się w internecie, największych stacjach telewizyjnych oraz stacjach radiowych.
W ramach kampanii „Mówimy jak jest” marka prezentuje spoty reklamowe, podkreślające zalety produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności oraz fakt, że produkty rybne marki powstają z dzikich ryb mrożonych tuż po połowie, z certyfikatem MSC. W kreacjach zobaczymy Złote paluszki rybne oraz nowe Ryby z pieca.
Kampania reklamowa rozpoczyna się 10 września i potrwa do początku grudnia. Spoty emitowane będą w największych stacjach telewizyjnych (TVN i Polsat). Równolegle prowadzona będzie kampania na YouTube, Facebooku oraz na platformach VOD (ipla.tv, onet.pl i player.pl).
Kreacje spotów oparte są na koncepcie niemieckiej agencji Heimat Hamburg, a ich adaptacją i produkcją w Polsce zajęła się warszawska agencja TBWA. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Zenithoptimedia.
Aleksandra Huścia
JBcomm
tel.: +48 697 580 138
e-mail: aleksandra.huscia@jbcomm.pl