24 lipca 2015
JBcomm – na podstawie umowy podpisanej w czerwcu – rozpoczęła działania komunikacyjne dla marki Gutt Vodka.
Agencja rozpoczęła pracę od przygotowania strategii PR, prowadzi biuro prasowe, będzie wspierać Klienta w działaniach wizerunkowych, eventowych oraz w social media. Klient trafił do JBcomm dzięki rekomendacji.
Gutt Vodka to nowa polska marka wódek produkowanych wyłącznie z polskiego żyta. Wytwarzane są w trzech odmianach smakowych, w oparciu o tradycyjną recepturę i w niewielkich partiach. Ze względu na jakość oraz cenę zaliczane są do kategorii premium.
Marka Gutt Vodka to kolejny klient, który w tym roku dołączył do portfolio JBcomm. W ciągu pierwszych sześciu miesięcy bieżącego roku agencja rozpoczęła pracę dla Care Experts (firmy świadczącej usługi opiekuńcze dla osób starszych
i dzieci), Warsaw Bilingual School (prywatnej dwujęzycznej szkoły podstawowej), Wydawnictwa Nowa Era oraz firm Dawtona i Alape.