30 maja 2016
JBcomm jest ponownie jedyną agencją PR w zestawieniu opublikowanym przez „Dziennik Gazetę Prawną”. Udział w X edycji Rankingu Odpowiedzialnych Firm był całkowicie dobrowolny, w związku z czym uwzględnia on tylko podmioty, które świadomie kształtują politykę CSR i mają się czym pochwalić w tym zakresie.
Agencja JBcomm już drugi raz skorzystała z zaproszenia do udziału w Rankingu Odpowiedzialnych Firm, kierowanego do przedsiębiorstw ujętych w zestawieniu „Rzeczpospolitej” – „Lista 500” oraz do wybranych spółek działających na terenie Polski. Jest to jedyna agencja PR w całej klasyfikacji oraz zaledwie jedna z czterech firm z branży „Telekomunikacja, technologia, media i rozrywka”, która poddała swoje działania weryfikacji w procesie skierowanym wyłącznie do firm zaawansowanych we wdrażaniu poszczególnych instrumentów CSR. W sumie w klasyfikacji znalazło się 70 przedsiębiorstw – w tym największe polskie i międzynarodowe firmy, takie jak liderzy rankingu: Orange Polska, Polpharma czy Coca-Cola HBC Polska.
JBcomm zawdzięcza swoją obecność w zestawieniu realizacji projektu „JBcomm – komunikacja odpowiedzialna społecznie. Wdrożenie strategii CSR drogą do rozwoju kompetencji spółki” współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
W efekcie firma opracowała własną strategię CSR, stworzyła i wprowadziła w życie kodeks etyczny oraz politykę środowiskową, a także przeprowadziła badanie postrzegania CSR przez polskie przedsiębiorstwa. Od 2014 roku agencja oferuje również m.in. usługę audytu CSR, pozwalającego na kompleksową ocenę społecznego zaangażowania danej firmy.
Więcej informacji udziela:
Joanna Bartnik
Dyrektor Zarządzający JBcomm Sp. z o.o.
tel.: +48 22 409 429 8
email: joanna.bartnik@jbcomm.pl