27 kwietnia 2015
W najnowszej edycji rankingu opublikowanego przez Dziennik Gazetę Prawną jedyną reprezentantką branży PR jest JBcomm. Agencja została sklasyfikowana na 61. miejscu. To debiut JBcomm w tym popularnym zestawieniu.
W kategorii „Telekomunikacja, technologia, media i rozrywka”, do której została zaliczona, Agencja znalazła się w pierwszej piątce. Wyprzedziły ją tylko: Orange Polska, Capgemini Polska, Totalizator Sportowy i IBM Polska.
Tak wysokie miejsce JBcomm jest efektem projektu zrealizowanego przez Agencję w ubiegłym roku, zatytułowanego „JBcomm – komunikacja odpowiedzialna społecznie. Wdrożenie strategii CSR drogą do rozwoju kompetencji spółki”. W jego ramach firma opracowała własną strategię CSR, stworzyła i wprowadziła w życie kodeks etyczny oraz politykę środowiskową a także przeprowadziła badanie postrzegania CSR przez polskie przedsiębiorstwa. Wprowadziła też do swojej oferty Audyt CSR, czyli nowe narzędzie pozwalające na kompleksową ocenę społecznego zaangażowania danej firmy.
Ranking Odpowiedzialnych Firm został wydany już po raz dziewiąty. JBcomm pojawiła się w nim po raz pierwszy.
Ewelina Wojtysiak-Sowa
JBcomm
tel. (22) 409 429 8
e-mail: ewelina.wojtysiak@jbcomm.pl