23 listopada 2015
Po zaledwie kilku miesiącach od wejścia na rynek Gutt Vodka może się pochwalić dużym sukcesem. Nowa polska luksusowa marka wódek od połowy listopada jest dostępna w ogólnopolskiej sieci delikatesów Alma.
Pojawienie się Gutt Vodka na półkach sklepów sieci Alma to efekt realizacji przyjętej strategii producenta, zakładającej wprowadzenie tej luksusowej wódki do najlepszych sklepów oferujących produkty premium w Polsce. Ogólnopolska skala działania Almy umożliwi dotarcie do nowych klientów poszukujących tego typu produktów.
Wódki marki Gutt w delikatesach Alma znajdą się w otoczeniu starannie wyselekcjonowanych produktów wysokiej jakości, z których słynie ta właśnie sieć. Delikatesy Alma to naturalne miejsce dla naszych wódek – przekonuje Michał Gutt, twórca wódek marki Gutt. – Mamy produkt z segmentu premium, jesteśmy więc świetnym partnerem dla firm, które chcą oferować swoim klientom produkty najwyższej jakości. Naszym atutem jest także to, że nasza wódka jest produktem w 100 % polskim, co konsumenci coraz częściej doceniają.
Producent wódek Gutt prowadzi także zaawansowane rozmowy z innymi sieciami sklepów – zarówno ogólnopolskimi, jaki i regionalnymi. Wódki marki Gutt można też kupić w nieustannie rosnącej liczbie placówek indywidualnych oraz restauracji. Prowadzone są również negocjacje dotyczące eksportu na kilka europejskich rynków.
Wszystkie wódki marki Gutt wyprodukowane są wyłącznie z polskiego żyta z ekologicznie czystych regionów Polski i zawdzięczają swój smak procesowi 4-krotnej destylacji oraz 2-krotnej filtracji. Receptura Pepper Gutt Vodka oparta jest na sześciu gatunkach pieprzu, podczas gdy smak Herbal Gutt Vodka nadaje macerat z ponad 30 rodzajów ziół i korzeni.
Bartosz Bełkowski
JBcomm
tel.: +48 795 101 955
e-mail: bartosz.belkowski@jbcomm.pl