• Pl
  • O nas
  • Specjalizacja
    • Usługi
    • Branże
    • Case Study
  • Aktualności
  • Klienci
  • CSR
  • Kontakt
  • Aktualności

    Grupa Drosed: rusza najnowsza kampania sponsoringowa Pasztetu Podlaskiego

    17 czerwca 2016

    „Pasztet Podlaski. Ulubiony od 1977” – pod takim hasłem startuje kampania promująca kultowy produkt Grupy Drosed – Pasztet Podlaski. Spoty ukazujące produkty w nowych opakowaniach, zobaczymy od czerwca br., w głównych stacjach telewizyjnych oraz w internecie.

    Pasztet Podlaski to najbardziej rozpoznawalny i najczęściej kupowany przez klientów produkt w swojej kategorii. Obecny w polskich kuchniach już od prawie 40 lat, wyróżnia się delikatnym smakiem i łatwością smarowania. Kampania sponsoringowa to kontynuacja działań, mających na celu podkreślenie pozytywnego wizerunku produktu a także promocja nowych opakowań oraz odświeżonego, nowoczesnego logo marki.

    W spotach reklamowych zobaczymy kultowe produkty z portfolio firmy.

     

     

    Pasztet Podlaski towarzyszy Polakom już od 1977 roku. Jego niezmienna jakość i smak to wartości doceniane przez kolejne już pokolenie konsumentów, a także gwarancja pewnego wyboru. Tradycyjny i niezawodny w każdej sytuacji, przywołuje najpiękniejsze wspomnienia rodzinnych wyjazdów, biwaków, rejsów czy górskich wędrówek, ponieważ mimo upływu lat smakuje jak dawniej – mówi Agnieszka Kijek, Dyrektor Marketingu Grupy Drosed.

    – Odświeżenie wizerunku produktów skłoniło nas do rozpoczęcia kampanii, której głównym celem jest zapoznanie konsumentów z nowym designem, a także ugruntowanie pozycji linii Pasztetów Podlaskich na rynku.

     

     

    Kampania telewizyjna potrwa od 17 czerwca do 31 sierpnia. Spoty sponsoringowe emitowane będą na antenie największych stacji telewizyjnych z grupy Polsat oraz TVN. Prowadzona równocześnie kampania reklamowa w internecie obejmie swoim zasięgiem kanały takie jak Facebook i Youtube. Zaplanowano również intensywne działania PR oraz materiały POS, wspierające ekspozycję produktów w miejscu sprzedaży.

     

     

    Za kreację i produkcję spotu odpowiadała agencja hi.advertising, za zakup mediów dom mediowy Media Group, działania PR realizuje JBcomm.

    Kontakt dla mediów:

    Aleksandra Huścia

    JBcomm
    tel.: +48 697 580 138
    e-mail: aleksandra.huscia@jbcomm.pl

     

    Wróć

  • Kategorie

    • Al Capone
    • Alape
    • Bez kategorii
    • Bunuel
    • cafe d’arte – piwnica włoskich win
    • Care Experts
    • Dawtona
    • DeClinic
    • Design Alive Awards
    • Dornbracht
    • Drosed
    • FRoSTA
    • Galeo
    • Gutt Vodka
    • Haribo
    • JBcomm
    • Kaczor Donald Reporter
    • Langzie.pl
    • MSC Polska
    • OSM Piątnica
    • Piccolo Leonardo
    • Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych
    • Tęczowy Ogród
    • Warsaw Bilingual School
    • Wszystkie informacje

Copyright © JBcomm – agencja komunikacji 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone

Projekt i realizacja: Hello! Studio

Wykorzystanie plików cookies

  • JBcomm - YouTube
  • JBcomm - Twitter
  • JBcomm - Facebook
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Niedokonanie zmian w ustawieniach przeglądarki jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Dowiedz się więcej Zamknij